talán itt megtalálod a választ

gyakori kérdések

Mit jelent a rendszeres karbantartás?

Éves, megújuló szerződést kötünk, mert a rendszeres karbantartásnak csak így van értelme. Az otthon eszközállományától függ, hogy melyen gyakran kell karbantartani egy készüléket. Ez általában elégséges évi egy alkalommal, de például a hűtő-fűtő klímákat minden szezon elején kitisztítjuk.

Nekem kell jeleznem, ha karbantartást kérek?

Nem. Alapesetben a szerződés megkötése után éves karbantartási tervet készítünk, ahol havi szinten láthatod, hogy mi mikor esedékes. Ezt követően a konkrét időpont előtt két héttel értesítő e-mailt küldünk ki, amelyben megjelöljük a karbantartás várható időpontját. Ekkor 72 órával a tervezett időpont előttig lehetőséged van díjmentesen módosítást kérni. Amennyiben ez 72 órán belül történik, úgy módosítási díjat számolunk fel.

A karbantartási havidíj tartalmazza a felhasznált anyagok költségét is?

Amennyiben az eszköz csak külső-belső tisztítást igényel, úgy anyagköltséget nem számolunk fel. Amennyiben viszont elhasználódott, hibás, vagy a gyártó által előírtaknak megfelelően, kötelezően cserélendő alkatrészt építünk be, úgy ennek értékét kiszámlázzuk.

Karbantartások alkalmával kell kiszállási díjat fizetni?

Nem, a szerződéses, rendszeres karbantartási havidíj ezt már tartalmazza, így kiszállási díjat nem számítunk fel.

Eseti javítást kérhetek akkor is, ha nincs karbantartási szerződésem?

Igen, lehetséges, természetesen senkit sem utasítunk el. Ugyanakkor azt érdemes tudni, hogy ilyen esetben teljes munkadíjat és kiszállási díjat is fizetni kell, valamint a karbantartási szerződéssel rendelkezők előnyt élveznek a javítások időbeosztásánál. Érdemes tehát átgondolni akár a legkisebb karbantartási csomagra való előfizetést, mert ebben az esetben már mentesülsz az előbb felsorolt költségek alól.

Nem találom a szolgáltatások között felsorolva az én eszközömet. Azzal nem is foglalkoznak?

Lehetetlen felsorolni minden, a háztartásokban fellelhető műszaki berendezést. Ugyanakkor célunk a teljes körű szolgáltatás nyújtása. Ha nem találod a listánkban azt, amire szükséged van, keress meg minket, és biztosan megoldjuk a problémát, vagy bevesszük a karbantartások közé. Büszkék vagyunk rá, hogy eddig még semmilyen egyedi kérést sem utasítottunk el.

A Házi Gondnok szolgáltatásnál év végén elvesznek az addig összegyűjtött óráim?

Nem. Sőt, nem is vagy köteles egyben felhasználni azokat. Ha összegyűlik a ház körül 4-5 feladat, kimegy a házi gondnok, és 2 óra alatt végez, de neked van további 3 órád, azt szabadon felhasználhatod a legközelebbi alkalommal.

Megkérhetem a házi gondnokot a karbantartások vagy nagyobb eszközök javításának elvégzésére is?

A házi gondnok igazi ezermester. Mindenhez ért egy kicsit. De valódi szakembert igénylő feladatokat nem tud ellátni. A nála lévő szerszámok sem alkalmasak rá. Kérünk, hogy csak olyan feladattal bízd meg, ami a szakértelmének megfelelő. Szívesen szerel össze egy bútort, cserél ki egy izzót, fúr fel egy képet a falra, olajozza meg a nyikorgó ajtózsanérokat, vagy javít meg egy csöpögő vízcsapot, de egy dugulást már eszköz hiányában nem képes megszüntetni. Tekints rá úgy, mintha a jó barátodtól kérnél valami szívességet.

Scroll to Top
nap :
óra :
perc :
másodperc